heej igen :)

sitter i skolan nu igen  företagsekonomi är det ämne som sitter på tapeten törs ja lova, haha inte det kulaste men man får blicka framåt tills idrotten börja de blir pingis :) å eftersom man ska gymma efter det så blev den en tallrik havregryns gröt och ett glas smoothie , som gumman hade fixat tills jag vaknade så ett stort tack caroline ,

Sen måste jag tala om en vidrig sak haha igår kväll efter jag läst lite ur körkortsboken så skulle man ju sova , och själv klart la ja inte ut min snus och somnade en väldigt skön sömn , men sedan nån gång under natten drömde jag att jag skulle äta en ostkrok men i drömmen va den mjuk och jag vaknade ganska fort där låg jag halv vaken å tuggade på snusen (som var en lös snus dessutom ) så då vart snabbt upp spotta i en pappers korg å gå å borsta tänderna , sen somna om igen haha,, ja ni inte lätt inte , men ja imorgon är det halv dag , sedan efter skolan blir det gym sedan bär det av mot långsele :) senare idag ska jag lägga upp outfiten som ja ska ha imorgon kväll ,,


FRÄSTEN  ni få som nu läser min blogg :) ett stort tack till er men länka gärna vidare mej :) de skulle vara snäll.

här kommer outfiten



:) softiiiich ...


ja nu är man hemma i lägenheten. efter att gumman har simmat å jag då gymmat, fast innan vi for hem träffade vi carolins farmor ett tag, hehe rolig hon ^^ elr hur gumman min ,,

ja just de ja sen ha man äte de var självaste mannen i lägenheten som gjorde mos å snitchel göttans ,,

puss på denna vackra ängel


det här är caroline min underbara flickvän , me loves her so mutch



Kommentarer
Postat av: desiree

hej willy:)

skojig blogg du har:)

haha jag har läkat dig vidare på min blogg :)

hare bra

2009-04-29 @ 11:51:31
URL: http://desireeberglund.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0