städ dax

jaa nu är nog lamin hemma i graninge. :) det va trevligt med besök hihi.. själv har man nyss duschat och ska börja stor städa ur lägenheten för man ska ju hem till långsele så det blir till att skura damsuga å små plocka och givetvis börja packa , för vi ska ju knappt vara här nått i sommarn förutom när de är något festligt hör i sundvall elr om man får för sig att bara festa här så åker man ner ju :) elr va säger kenny om den saken ? haha,
jaa man får se hur det blir men i augusti blire då inget här för då är ja nere i sthlm och jobbar  :) ,,

känns faktist skönt att börja städa undan känns som om vintern städas ut och in ska sommaren komma :)
fast så stor städning blire inte för mej elr a alltså ja å caroline delar ju på de jag dammsugar hon skurar å så vidare alltså vi delar på de som vi delar på varandras hjärtan <3

nu har ja inte så mkt kvar jo just haha pratade me andre via msn :P å vi snackade om att köra en "9:an fest" igen fast vi gick ut för typ 3 årsen haha och han tyckte vi kunde vänta några år till typ 10 år och sen kläcker han ut sig detta

- André säger:

A; Jadu willy, hur går det för dig i livet då?

W; Jodå, jag är hockey proffs och har hus, fru, 3 barn och en årsinkomst på 300miljoner. Hur står det till själv då?

A; Jag sitter oftast nere på en parkbänk i sollefteå och dricker sprit, det är nätt och jämt så jag klarar med spriten av socialbidraget, men det går om jag köper HB

sköönt de ;) haha fin figur han andre är ;D framtids palaners u know

c yaaa <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0