VM

sitt å titt på fotboll . och en sak ja märker för lite bollar på zlatan inte bra men , i övrigt ganska kyligt okej. tyck jag .. men nog om det.

ja är inte trött nu ^^, elr jo lite,, men jag är vaken ;D ,

fan snart är det slut på skolan,, jäkla skönt ska då hem till långsele och slappa ett tag sedan ner till sthlm och jobba i hop lite pengar , efter blire fan i mej en ny bil :D inge saab åk ska de vara i mitt liv haha less på de nu,.

köpa en saab 9000 hör av er till mig,, billig 6000-8000 kr inte farligt inte :). .

ingen kicka fotboll som han zlatan, zlatan *WIEEEE*

Kommentarer
Postat av: Caroline

Va duktig du är på uppdatera :D

2009-06-06 @ 21:09:07
URL: http://carolinenorling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0