hej igen era salfshasar

ja men då va de dax igen ett nytt försök på att blogga i sin ensamhet,,

egentligen är de rätt roligt att det inte är så roligt de här med blogg, för ja vet inte va som ska skrivas å då ord bajsa ja bara huhu , men en sak e faktist roligt hela svergie skulle kunna få veta att ja försov mig till halv ett idag å shit tänk om mamma visste om min blogg då skulle inte hon vara så sofistikerad längre utan hons vokabulär skulle vara en smula vulgärt så ja se de framför mig OHhhh om ni bara kunde se de ja ser, min mamma skriker och jagar mej med stekpanna i högsta hugg och de enda hon vill är att slå mig med stekpannan å banka in att skolan är ju så viktig och sköta så man få någon framtid å inte ska behöva jobba me nå skit jobb man inte vill ha !
men då e ju frågan ja gå en linje som inte är inriktad på de ja vill bli så hur gör jag då ?




ne om man ska ta å pallra sig å göra nå nytta typ sova ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0